12 Ekim 2009 Pazartesi

kurt meydani makaleler

KEŞKE KEŞKE DEDİRTMESEYDİN BANA.
Keşke seni tavla masasında zarlara küfrederken göreceğime
Doğu Türkistan'da Türkleri kurşuna dizmekle meşgul Çin'li canilere en azından söverken göreydim.
Maç kuyruğunda gördüm seni,itiş kakış stada girebilmek için debeleniyordun kalabalığın arasında.
Keşke seni ve o kalabalıkları Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı veya Şehit Aileleri Derneği gibi bir kuruluşa yardım kuyruğunda göreydim.
Küfürler savurduğun A.B.D. ve İsrail'in ürettiği sigarayı keyifli,keyifli tüttürürken "yakarmısın abi" diye sormasaydın bana keşke.
İsrail'e çattığının yarısı kadar olsun bir zamanlar El Fetih adlı terör örgütünün kamplarında Türkiye'den gelip Türkiye'deki asker,polis ve milliyetçileri öldürmek ve Komünist bir rejim kurmak için eğitim alan militanları eğiten Filistinli'ler içinde bir şeyler söyleseydin de,bende bir zamanlar bizim olan Filistin'in nasıl elimizden çıktığını
Müslüman kardeşlerimiz dediğin o Arapların ihanetlerini anlatsaydım sana ve giydiğin tişortün üzerinde İngilizce yazılar olmasaydı keşke.
İsrail hakkında atıp tuttuğu için öve öve bitiremediğin Ahmedi Nejadın eli kanlı bir diktatör olduğunu,o topraklarda 38 milyonu aşkın esir Türk'ün yaşam mücadelesi verdiğini sana anlattığımda keşke "yok yav" deyip aptal,aptal suratıma bakmasaydın.
Keşke keşke dedirtmeseydin bana.Keşke.........
Murat DARGA






RESİMLERİN ÜZERİNE TIKLAYIP
BÜYÜK BOY GÖREBİLİRSİNİZ











KAVGAMIZIN BARUTU
Sustursalar da birimizi.
Yüz binler var,
Dillendirecek,
Öfkemizi.
Şeytan kovucu,
Bir dua gibi,
Nalet düşmanın
Üzerine,
Okuyacağız,
Kavgamızın barutu
Şiirimizi.

KURT MEYDANI
















kurt meydanı makale

1 yorum: